TASCAM DR-60D MKII

30'00  Exc. Tax

El DR-60DmkII de TASCAM, una actualización del galardonado DR-60D, es la solución de grabación de audio para cineastas y videógrafos en el set. El diseño aerodinámico se adapta perfectamente a un equipo de cámara DSLR, sin depender de grabadoras voluminosas ni de la calidad de audio limitada del micrófono de la cámara.

Categoria:

El DR-60D MKII és la pròxima generació de gravació d’estat sòlid de 4 pistes, basada en les dècades d’innovació de gravació de TASCAM. Els preamplificadors de micròfon HDDA millorats fins 64dB de guany, capturant cada matís d’una actuació. Es pot gravar fins a quatre canals alhora a la targeta SD interna, una resolució d’arxiu WAV de fins a 96kHz / 24 bits. Dues de les entrades de la meva la majoria dels connectors XLR de bloqueig amb alimentació phantom de 48V, les altres dues fan servir un connector estèreo de 1/8 “per a micròfons sense fil i lavaliere.

Una sortida de cambra envia la barreja de micròfon a la càmera per a una sincronització posterior, i es proporciona una entrada de càmera per controlar la reproducció. Una sortida i sortida dels dits per ajudar a la tripulació durant el rodatge. El DR-60DmkII està dissenyat per a un funcionament silenciós, inclosos botons de toc suau i controls de guany específics.

Múltiples maneres de gravació estan disponibles a DR-60DmkII. La manera de quatre canals registra les quatre entrades de micròfon. L’enregistrament és doble, una alternativa que captura una còpia del seu àudio en un nivell inferior per una pista de seguretat sense distorsió. Els menús i l’operació estan ben distribuïts, a causa de dècades de disseny innovador.

Abast més enllà del rendiment limitat de l’àudio de la seva càmera per capturar l’altra meitat de la seva pel·lícula. Un cost menor que els preamplificadors de la competència, el TASCAM DR-60DmkII és l’últim gravador de 4 pistes dissenyades per a cineastes, televisió, esdeveniments en viu i transmissió web.

Principals característiques

Alta qualitat HDDA Mic Preamps

Els preamplificadors de micròfon d’alta qualitat són una necessitat per a un so d’alta qualitat. Els preamplificadors de micròfon HDDA de la DR-60D (arquitectura discreta d’alta definició) empren circuits discrets i peces premium, aprovats després de mesos de proves d’avaluació. El circuit de HDDA aconsegueix un EIN increïblement alt (-120dBu) per al nivell de soroll més baix disponible. Els preamplificadors de micròfon DR-60DmkII s’han actualitzat per obtenir fins a 64dB de guany amb noves preses d’entrada XLR per a una major compatibilitat de cable. El convertidor AD de CIRRUS LOGIC (utilitzat també en la gravadora portàtil DR-40) s’utilitza per garantir un enregistrament detallada des de qualsevol entrada senyal.

Una varietat d’entrades i sortides amb barreja interna

El DR-60DmkII pot gravar fins a 4 pistes simultàniament, el que permet utilitzar diversos micròfons durant la filmació. Les entrades 1 / L i 2 / R es poden seleccionar per a l’operació d’enllaç mico o estèreo.

Es proporcionen tres conjunts de sortides estèreo. Una sortida de cambra envia un enregistrament de pista de referència a la càmera. Line Out pot alimentar un mesclador o gravador. Finalment, està disponible una potent sortida d’auriculars per monitoratge directe. Cadascuna d’aquestes sortides té el seu propi control de nivell, i la sortida de la càmera pot atenuar al nivell del micròfon sense la necessitat d’un cable d’atenuació.

El DR-60DmkII té un mesclador digital intern per a les 4 pistes. Ajusteu la panoramización i el nivell, afegiu un Limitador o Filtre Hipass (40/80 / 120Hz), i configureu el Retard de canal individual des de la configuració fàcil d’utilitzar. El DR-60DmkII està llest per a usar acabat de sortir de la caixa amb els seus controls externs que no requereixen molt menú.

Múltiples maneres de registre es troben amb qualsevol desafiament en conjunt

El DR-60DmkII inclou diverses maneres de gravació per adaptar-se a qualsevol escenari de gravació:

Mode MONO / DUAL MONO: ideal per micròfons de font única, com utilitzar una escopeta juntament amb un micròfon lavaliere amb clip
Mode STEREO / DUAL STEREO: aquestes maneres són ideals per disparar amb un micròfon estèreo o del mig del costat. S’inclou un descodificador al costat mig, que es pot afegir durant el monitoratge o abans de gravar
Mode 4CH: aquesta manera grava les quatre entrades de micròfon en les seves pròpies pistes.
Mode DUAL MONO i DUAL STEREO: Grava una pista de seguretat de suport en cas que els nivells estiguin massa alts i es produeixi saturació. La pista de seguretat es pot configurar per gravar de -6dB a -12dB per sota de la presa inicial. Si un actor crida sobtadament una línia, té un enregistrament de suport que no està distorsionada.

Especialment dissenyat per als operadors de DSLR

Controls suaus al tacte

Tots els aspectes del DR-60DmkII estan dissenyats específicament per a l’àudio DSLR per a enregistrament de vídeo. Les tecles de la unitat estan dissenyades específicament per a un funcionament silenciós per eliminar el soroll de maneig. La funció Slate està dissenyada per a marcar pistes fàcilment durant la producció. El disseny d’entrada i sortida està dissenyat per a un ús versàtil. Ja sigui que el dispositiu s’usi sota d’una càmera, sobre una plataforma o subjecte al voltant d’un enginyer de so solitari, el DR-60D de TASCAM satisfarà totes les necessitats de producció d’àudio en el lloc.

Sortida de cambra dedicada

El connector CAMERA OUT envia la barreja des del DR-60DmkII a la seva càmera. Es proporciona un control de nivell ajustable, ja que moltes càmeres DSLR no tenen control d’entrada. L’àudio de la càmera obté una barreja neta del DR-60DmkII per ajudar a sincronitzar les pistes en l’editorial.

La majoria dels editors moderns, inclosos Final Cut Pro X i Adobe Premiere, inclouen una funció per sincronitzar automàticament els enregistraments d’àudio amb els clips de la càmera. Si el seu programari d’edició no té aquesta característica, aplicacions com Xarxa Giant PluralEyes poden automatitzar el procés.

Generador de tons de pissarra per a un bloqueig més estricte

El generador de tons de pissarra interna produeix diversos tons per facilitar el traçat i el reconeixement. Els tons de pissarra es poden generar de dues maneres:
Automàtic: els tons s’agreguen al capdavant o el cap i la cua de cada clip (de 0.5 a 3 segons)
Manual: premeu el botó SLATE per gravar un to

Les entrades Ch 3 i 4 admeten micròfons d’alta sortida

El connector d’entrada de la cadena 3/4 admet una entrada màxima d’alt nivell, fins a + 10dBV. Molts micròfons dissenyats per usar amb càmeres de vídeo tenen una sortida d’alt nivell i un connector de sortida de 3.5 mm. La potència del complement també està disponible per a micròfons que ho necessitin.

Muntatge de trípode a la part superior i inferior

El DR-60D pot col·locar-se entre una càmera DSLR i un trípode, o pot muntar-se en una gàbia o plataforma de seguiment. Hi ha una presa per al trípode a la part inferior de la unitat i un suport per trípode (extraïble) a la part superior.

Cos lleuger dissenyat per a una portabilitat resistent

El cos del DR-60DmkII va ser fabricat amb plàstic molt rígid per a un disseny durable però lleuger. TASCAM entén com d’important és el pes per estabilitzar el moviment de la càmera quan es fa una pel·lícula. A més del seu pes lleuger, el DR-60DmkII ric en característiques és extremadament compacte. Amb només 5,25 “d’ample, el DR-60DmkII no interferirà amb el funcionament de la cambra. Totes les bateries es poden reemplaçar sense treure el dispositiu de la càmera o del trípode / plataforma.

Característiques d’un cop d’ull

  • Gravi en una targeta SD / SDHC (fins a 32 GB)
  • Grava simultàniament fins a 4 pistes
  • Maneres d’enregistrament: MONO, ESTÈREO, DUAL MONO, DUAL STEREO, 4-CHANNEL
  • Format de gravació: 44.1 / 48 / 96kHz, 16 o 24 bits, WAV / BWF
  • Preamplificadors de micròfon TASCAM HDDA amb 120dB de EIN i 64dB de guany
  • Els nivells de gravació es poden ajustar de forma independent per les entrades 1 / L, 2 / R i 3-4
  • Dues entrades combinades XLR / TRS admeten entrada de nivell de mic / línia de + 4dBu
  • Alimentació phantom als canals 1/2 (24V o 48VDC a XLRF)
  • Potència de connexió i entrada de micròfon d’alta sortida compatible amb les entrades 3-4
  • Connector CAMERA OUT per a la sortida del mesclador DR-60DmkII (guany ajustable)
  • Connector CAMERA IN per monitorització de so des de la càmera
  • Tomas LINE OUT i HEADPHONE ajustables independents per a sortida de so d’alta qualitat
  • Amplificador d’auriculars 50mW / ch
  • Sòcol de muntatge del trípode (part inferior) i fixació del cargol de muntatge (a dalt)
  • Les nanses protegeixen la pantalla i es poden usar per a subjectar una corretja per l’espatlla
  • Tecles de goma de tacte suau per a un funcionament silenciós
  • Interruptor HOLD per evitar el funcionament accidental
  • Funció de botó RÀPID per accedir fàcilment a diverses funcions
  • LCD de 128×64 píxels amb retroiluminació
  • Connexió USB 2.0 per transferir arxius a alta velocitat
  • Inclou un cable mini USB
  • Funciona amb bateries 4-AA, un adaptador de CA (es ven per separat) o l’alimentació de bus USB
  • Pot allargar la vida útil de la bateria amb el paquet de bateries BP-6aA (es ven per separat)
  • Presa de control remot dedicada per al control remot RC-10 amb cable o pedal RC-3F (tots dos es venen per separat)
  • Mesclador intern: controls PA i LEVEL
  • Filtre de tall baix (40/80 / 120Hz)
  • LIMITER (1 / L i 2 / R poden seleccionar per a l’operació vinculada)
  • Funció de retard per a l’ajust de la distància del micròfon (fins a 150 ms)
  • Funció de descodificació M-S Generador de tons de pissarra (ACTE / mà)
  • Durada seleccionable del to de pissarra des de quatre posicions (0.5 / 1/2/3 seg, quan es genera automàticament)
  • Generació de tons de pissarra seleccionable. (3 posicions: OFF / HEAD / HEAD + TAIL, quan es genera automàticament)
  • El format de nomenclatura d’arxius es pot configurar per utilitzar una paraula o data definida per l’usuari
  • La funció de gravació dual permet gravar dos arxius simultàniament en diferents nivells
  • La funció de gravació automàtica pot iniciar-se automàticament i aturar la gravació en el nivell establert
  • La funció de pregravació permet que la unitat gravi un buffer de so de 2 segons abans que s’activi l’enregistrament
  • Funció de Auto-per a enregistrament en solitari
  • El nou arxiu comença a gravar automàticament sense interrupció quan s’arriba la mida màxima de fitxer
  • La funció d’increment de seguiment permet dividir un enregistrament creant un nou arxiu en qualsevol moment
  • Saltar enrere i jugar funció
  • Funció de equalitzador per a reproducció i funció d’alineació de nivell per millorar la pressió de so general percebuda
  • Funció de reprendre per memoritzar la posició de reproducció abans que la unitat s’apagui
  • Funció MARK fins a 99 punts per pista d’àudio
  • funció DIVIDEIX

Encara no hi ha ressenyes.

Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar una ressenya.